Promocje
PIŻAMA DLA DZIECI KIGURUMI STRÓJ TYGRYSEK
PIŻAMA DLA DZIECI KIGURUMI STRÓJ TYGRYSEK
99,00 zł 79,00 zł
DŁUGA SPÓDNICA PLAŻOWA CZARNA ELLIE
DŁUGA SPÓDNICA PLAŻOWA CZARNA ELLIE
49,99 zł 29,99 zł
szt.
BIELIZNA DAMSKA KORONKOWE MAJTKI BIAŁE ESTELLE
BIELIZNA DAMSKA KORONKOWE MAJTKI BIAŁE ESTELLE
39,99 zł 19,99 zł
szt.
STRÓJ KĄPIELOWY BIKINI PUSH UP ŻÓŁTY LEIA
STRÓJ KĄPIELOWY BIKINI PUSH UP ŻÓŁTY LEIA
69,99 zł 49,99 zł
BIELIZNA DAMSKA KOSZULKA NOCNA PERLA
BIELIZNA DAMSKA KOSZULKA NOCNA PERLA
44,99 zł 24,99 zł
szt.
SZLAFROK DAMSKI BORDOWY MARCELA
SZLAFROK DAMSKI BORDOWY MARCELA
49,99 zł 29,99 zł
szt.
TUNIKA PLAŻOWA KORONKOWA KAHULA
TUNIKA PLAŻOWA KORONKOWA KAHULA
59,99 zł 39,99 zł
szt.
TUNIKA PLAŻOWA HAFT NIEBIESKA LOIKA
TUNIKA PLAŻOWA HAFT NIEBIESKA LOIKA
69,99 zł 49,99 zł
szt.
BIELIZNA DAMSKA BODY CZARNE CONSTANZA
BIELIZNA DAMSKA BODY CZARNE CONSTANZA
39,99 zł 19,99 zł
szt.
BIELIZNA DAMSKA KOSZULKA NOCNA RÓŻOWA LUISA
BIELIZNA DAMSKA KOSZULKA NOCNA RÓŻOWA LUISA
39,99 zł 19,99 zł
szt.
SUKIENKA TUNIKA SNAKE LAURA
SUKIENKA TUNIKA SNAKE LAURA
69,99 zł 49,99 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy na odległość. 

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@emodne.pl

Zwracaną rzecz odeślij do nas niezwłocznie na adres:
SNM Sp. z o.o.
ul. Bracka 42,
43-300 Bielsko-Biała

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 


 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@emodne.pl lub pocztą na adres korespondencyjny firmy.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:
SNM Sp. z o.o.
ul. Bracka 42,
43-300 Bielsko-Biała

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl