Promocje
KORONKOWE STRINGI BEŻOWE FLORENCE
KORONKOWE STRINGI BEŻOWE FLORENCE
44,99 zł 24,99 zł
ASYMETRYCZNA SUKIENKA TUNIKA CZARNA NOELIA
ASYMETRYCZNA SUKIENKA TUNIKA CZARNA NOELIA
59,99 zł 39,99 zł
DŁUGA SPÓDNICA PLAŻOWA ŻÓŁTA ELLIE
DŁUGA SPÓDNICA PLAŻOWA ŻÓŁTA ELLIE
49,99 zł 29,99 zł
ZESTAW 4 SZTUK MAJTKI STRINGI
ZESTAW 4 SZTUK MAJTKI STRINGI
68,00 zł 48,00 zł
BIKINI STRÓJ KĄPIELOWY PUSH UP NIEBIESKI NANI
BIKINI STRÓJ KĄPIELOWY PUSH UP NIEBIESKI NANI
59,99 zł 39,99 zł
SUKIENKA BLUZA SPORTOWA GRANATOWA ALISA
SUKIENKA BLUZA SPORTOWA GRANATOWA ALISA
79,99 zł 59,99 zł
SZLAFROK DAMSKI Z KORONKĄ CZARNY NIEVE
SZLAFROK DAMSKI Z KORONKĄ CZARNY NIEVE
59,99 zł 39,99 zł
 KOSZULKA NOCNA BORDOWA PRISCILA
KOSZULKA NOCNA BORDOWA PRISCILA
49,99 zł 29,99 zł
SUKIENKA DŁUGA W PASKI EMMA
SUKIENKA DŁUGA W PASKI EMMA
79,99 zł 59,99 zł
SZLAFROK DAMSKI Z KORONKĄ NIEBIESKI RAMIRA
SZLAFROK DAMSKI Z KORONKĄ NIEBIESKI RAMIRA
49,99 zł 29,99 zł
BIELIZNA DAMSKA KORONKOWY KOMPLET STELLA
BIELIZNA DAMSKA KORONKOWY KOMPLET STELLA
49,99 zł 34,99 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy na odległość. 

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biuro@emodne.pl

Zwracaną rzecz odeślij do nas niezwłocznie na adres:
SNM Sp. z o.o.
ul. Bracka 42,
43-300 Bielsko-Biała

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od momentu otrzymania produktu.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy-Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 


 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biuro@emodne.pl lub pocztą na adres korespondencyjny firmy.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:
SNM Sp. z o.o.
ul. Bracka 42,
43-300 Bielsko-Biała

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl